2010. április 8.

Mocikiállítás és motorozás a hátsó ülésen

Soha nem "álmodoztam" motorozásról, így hát nem is tudtam semmit erről az élményről, csak úgy belecsöppentem ebbe a dologba. Abban biztos vagyok, én ott hátul, hogy teljesen más érzés elől ülni vezetni, mint hátul, a sofőrre bízni magad és csak élvezni a motor lengését. Bár Székelyt jó sófőnek tartom (azt is gondolom, hogy többszörös reflexe van az enyémhez képest :)), azért még mindig van bennem félelem, de sokkal kevesebb mint az elején. Az elején alig tudta bevenni a kanyart, mert én ösztönösen erőteljesen egyensúlyoztam visszafele (hogy ne dőljön el a motor:))...mostmár nagyon élvezem., hagyom, hogy ringasson.

2 megjegyzés:

attila írta...

majd a nyaron ringatozhatsz,megint,

attila írta...

a nyaron meg ringatozhatsz,gondolom lessz alkalmunk mikor hazamegyek