2010. január 23.

Aki játszik, az nyer (het)

Úgy mondhatnám, hogy ez az évem, nagyon szerencsésen kezdődött. Decemberben kitöltöttem valami internetes játékokat (egy újság hírdette és csak néhány kérdésre kellett válaszolni, én a válaszokat a Google-ben kerestem meg)...januárban felhívtak wellness központból és azt mondták, hogy nyertem egy egynapos tagságot két személyre...képzeljétek el, hogy Karácsony előtt gondolkoztam, hogy ilyesmit kérjek az angyaltól, hát elég jól összejött, ami azt illeti. Na és ma voltunk ott, hát nem voltunk egy napot, csak néhány órát, jobban is kihasználhattuk volna, de nagyon vagány volt, először a fitnesz-gépeken tornáztunk majd úsztunk, majd gőzfürdőztünk, pezsgőfürdőztünk, szaunáztunk, én még szoláriumuztam is, (hát ezt életemben először...féltem is bemenni, mert otthon hallottam ilyen-olyan balesetekről) golffelszerelésünk nem volt, ezért golfozni nem golfoztunk (lett volna, akitől kölcsön kérni), de végülis az idő sem volt olyan kellemes golfos idő (majd mikor nyerek legközelebb :)).
Itt amúgy nagy divat az ilyesmi, sokan járnak, kicsik, nagyok, fiatalok, öregek, ilyen központokba.

Ha már ilyen "lendülettel" kezdődött az évem úgy döntöttem, hogy szerencsés évnek tekintem :D és többet fogok játszani, talán még egy kicsit lottózok is :)


 

1 megjegyzés:

Simoek írta...

Szuper,ez igy jo es igen kell folytatni