2010. május 14.

A bombák földjén/ The hurt locker

Úgy vagyok az agyondíjazott  és sokat dícsért filmekkel, hogy nagy elvárásokkal állok neki, aztán, hát persze, hogy a túl nagy elvárások nem elégítődnek ki.
A "Hurt Locker"-el nem így voltam. Miután megnéztem, azon gondolkodtam, hogy ez olyan háborús film, ami szerintem a nőknek is megkapó :D. Ez egy olyan háborús film, ahol a háború kitölti a filmet, de sokkal több van azon kivül. Aztán utánnaolvastam és kiderült, hogy egy nő rendezte :)). Nahát csajok... és pasik, ilyen sokat változtat egy női kéz, női gondolkodásmód.
Az Irakban bombahatástalanítóként dolgozó amerikai katonák tevékenysgeit követhetjük nyomon, ahol minden bevetés, mint a rulettjáték, zöld vagy írás, élet, vagy halál...ijesztő és értelmetlen abban élni, .... de nem mindenkinek.  

Nincsenek megjegyzések: