2010. március 6.

Kedves naplóm :D

Rég nem írtam, ne kövezz meg! Nem volt hangulatom, de nem is történt sok minden. Nagyon vártam a tavaszt. Hosszú, hideg tél volt...még itt is (sok tíz éve nem volt ilyen tél).
De ezen a héten megérkezett!!! Megérkezett a tavasz. Hétfőn és kedden olyan csuda idő volt, hogy májusi érzések öntöttek el :).
A héten meghallgattam a "Pszichotrillákat" (Erdély FM), éppen a a tavaszról és ujjászületésről is szó volt...és a tavaszi fáradtságot is említették. Nekem azthiszem a február  nagy része tavaszi fáradtságról szólt, még nem fordult velem hasonló elő. Na ezt is megértem. Mind aludtam volna (ez elég gyakran előfordul :)), de ez most más volt, lehet azért is mert jó a zsokém (a zsoké az a lény, aki hajtja az a lovat, vagy az embert...és engem sokat hajtott az utóbbi években, elég jó zsoké). S akkor én a ló például ezt énekelgetem magamnak, vagy ezt  sugallom a zsokénak:
...ezt tanulom :)

Közben sok filmet néztem, nagyon sokat, majd készítek is egy filmlistát, ha esetleg filmet szeretnétek nézni, van ajánlatom.

Ma örömmel vettem tudomásul, hogy vannak blogkövetőim :). Szeretettel köszöntelek benneteket!!!

Nincsenek megjegyzések: