2010. március 8.

Szocializáció

Járni kezdtem angol tanfolyamra. Nagyon  kívántam már egy kis agytornát, egy kis "mozgást" és mindent ami vele jár. Jó ismerkedni hasonló korú és sorsú emberkékkel...és hasonló nemű.:D Igen gyerekek, egy árva legény sincs. Legalábbis a mi csoportunkban. Most így ahogy felevenítek, visszaemlékezek mi nők mindenhol nagy többségben vagyunk, bárhol tanultam eddig, bármit, nők mindig többen voltak....nagyon férfias foglalkozásokat tanulnak? vagy nem tanulnak annyian, mint mi? vagy csak én pont olyan helyekre járok?

Mint említettem, szocializáció céljából is kezdtem ide járni, megismerni más embereket, akik más kultúrából vannak, érdekes, az enyémtől különböző akcentussal beszélnek -amúgy  a magyar embereket általában felismerem akcentus alapján, a nélkül, hogy megszólalnának magyarul- és bármi újat látni, tapasztalni. Bevonulok első órán, leülök egy lány mellé, megismerkedünk, kezdünk beszélgetni....hm....ploiestii román anyanyelvű csaj volt. 

Nincsenek megjegyzések: